Dostawy - 463968-2022

26/08/2022    S164

Polska-Poznań: Implanty chirurgiczne

2022/S 164-463968

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia w Poznaniu
Adres pocztowy: ul. Szwajcarska 3
Miejscowość: Poznań
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Kod pocztowy: 61-285
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Jackowiak
E-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Tel.: +61 8739293
Adresy internetowe:
Główny adres: www.szpital-strusia.poznan.pl
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.szpital-strusia.poznan.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5)Główny przedmiot działalności
Zdrowie

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu

Numer referencyjny: WSM/DZP/381-4158/2022
II.1.2)Główny kod CPV
33184100 Implanty chirurgiczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiot zamówienia podzielony został na 29 pakietów. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 (formularz ofertowy) do SWZ.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 4 085 080.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 1 - stabilizacja szyjna z dostępu przedniego klatką międzytrzonową

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 1, pozycji 2: klatka szyjna - 230szt.; substytut kostny - 230szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 255 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 1 – 3.825,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 2 - stabilizacja szyjna z dostępu przedniego płytką szyjną

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 2, pozycji 3: ozark płyta1-3 - 30szt.; ozark płyta 4-5 - 30szt.; ozark śruba - 120 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 150 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 2 – 2.250,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 3 - rozszerzalna proteza trzonu odcinka szyjnego

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 3, pozycji 1: rozszerzalna proteza trzonu - 5 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 50 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 3 – 750,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 4 - rozszerzalna proteza trzonu odcinka piersiowo-lędźwiowego

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 4, pozycji 2: rozszerzalna proteza trzonu - 5 szt., zakończenia -10szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 20 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 4 – 300,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 5 - proteza trzonu odcinka szyjnego (monoblok)

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 5, pozycji 1: proteza trzonu monoblok- 40 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 80 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 5 – 1.200,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 6 - stabilizacja szyjna z dostępu tylnego

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 6, pozycji 4: kotwica/śruba/hak - 30szt., bloker - 30szt., pręt - 10szt., łącznik - 5szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 21 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 6 – 315,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 7 - stabilizacja międzykolczysta w odcinku lędźwiowo-krzyżowym

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 7, pozycji 2: semidynamiczna stabilizacja międzykolczysta - 50szt., sztywna stabilizacja międzykolczysta - 50szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 245 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 7 – 3.675,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 8 - klatka międzytrzonowa PLIF

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 8, pozycji 1: klatka miedzytrzonowa PLIF - 50szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 75 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 8 – 1.125,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 9 - klatka lędźwiowa TLIF

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 9, pozycji 1: klatka lędźwiowa z materiału PEEK - 25szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 35 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 9 – 525,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 10 - wertebroplastyka

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 10, pozycji 2: komplet do mieszania i podawania cementu - 50szt., igła kostna - 100 op.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 145 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 10 – 2.175,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 11 - zestaw do anatomicznej repozycji trzonów kręgosłupa w złamaniach kompresyjnych w osteoporozie i w nowotworach (z cementem PMMA)

Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 11, pozycji 6: zestaw do przygotowania przestrzeni pod implant - 1szt., sterylne zestawy z implantami - 2 szt.; podajniki do wprowadzania cementu - 2 szt., komplet do mieszania i podania cementu + cement PMMA - 1szt., igły przeznasadowe - 2 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 12 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 11 – 180,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 12 - stabilizacja zęba obrotnika śrubą kompresyjną z dostępu przedniego

Część nr: 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 12, pozycji 1: zestaw 2 śruby kompresyjne - 4szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 5 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 12 – 75,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 13 - elastyczna żelowa proteza jądra miażdżystego

Część nr: 13
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 13, pozycji 1: elastyczna żelowa proteza jądra miażdżystego - 20szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 92 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 13 – 1.380,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 14 - stabilizacja transpedikularna przeznaczona do osteosyntezy wewnętrznej kręgosłupa piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z wykorzystaniem w osteoporozie

Część nr: 14
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 14, pozycji 9: śruba wieloosiowa standardowa - 400szt., śruba wieloosiowa kanałowa - 200szt., haki laminarne, pedikularne - 30szt., łącznik typu luer - 25szt., pręt tytanowy - 80szt., łącznik poprzeczny - 30szt., cement - 20szt., igła kostna - 30szt., nakrętka, bloker - - 30szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 475 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 14 – 7.125,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 15 - przezskórna stabilizacja piersiowo-lędźwiowo-krzyżowa z możliwością wykorzystania sprzętu dedykowanego dla pacjentów onkologicznych

Część nr: 15
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 15, pozycji 2: przezskórna stabilizacja piersiowo-lędźwiowo-krzyżowa wykonana ze stopu tytanu - śruba - 250szt., łącznik typu luer - 50szt., pręt tytanowy - 120szt.; przezskórna stabilizacja piersiowo-lędźwiowo-krzyżowa wykonana z materiału umożliwiającego bezpieczne i precyzyjne zaplanowanie oraz wykonanie radioterapii (carbon-PEEK) - śruba -32szt., pręty - 4op., pręty tytanowe - 2op., nakrętki tytanowe - 16op., poprzeczny łącznik - 3szt., kaniula - 4 szt., igła kostna - 10szt., igła biopsyjna - 5szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 400 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 15 – 6.000,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 16 - implanty do stabilizacji kręgosłupa dla chorych onkologicznych, nie zaburzające radioterapii

Część nr: 16
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 16, pozycji 3: proteza trzonu szyjnego (śruba - 3szt., proteza szyjna - 3szt., podstawa+śruba - 6szt.); stabilizacja płytką szyjną (płyta szyjna - 3szt., śruba samogwintujaca - 15szt.); piersiowo-lędźwiowa modularna proteza trzonu (proteza monoblok - 1szt., proteza standard - 1szt., proteza standard plus - 1 szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 135 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 16 – 2.025,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 17 - forma do precyzyjnego odtwarzania dużych i trudnych do zaopatrzenia ubytków kości czaszki

Część nr: 17
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 17, pozycji 4: forma- rozmiar mały - 3 szt., forma - rozmiar duży - 3 szt., cement - 12 szt., przymiar - 1szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 55 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 17 – 825,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 18 - protezy kości czaszki wykonane techniką dziania z przędzy polipropylenowej i poliestrowej

Część nr: 18
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 18, pozycji 1: protezy kości czaszki: wymiary: 130x125mm - 10szt., 134x110mm - 10szt., 105x60mm - 10szt., 75x75mm - 10szt.,75x57mm- 10szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 100 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 18 – 1.500,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 19 - cement kostny PMMA

Część nr: 19
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 19, pozycji 2: cement kostny PMMA - 10szt., cement kostny PMMA z gentamycyną - 30szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 19 – 225,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 20 - sterylne, jednorazowe czujniki piezoelektryczne

Część nr: 20
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 20, pozycji 4: 4 zestawy po 50szt. każdy

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 555 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 20 – 8.325,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 21 - system dostepowych retraktorów mózgowych

Część nr: 21
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 21, pozycji 2: system VBAS (retraktor - 5szt., uchwyt mocujący - 1szt.)

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 21 – 225,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 22 - mikronaczyniowy doppler śródoperacyjny

Część nr: 22
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 22, pozycji 2: doppler mikronaczyniowy - 1szt., sonda dopplera - 5szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 22 – 225,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 23 - zestaw do drenażu

Część nr: 23
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141642 Akcesoria do drenażu
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 23, pozycji 2: drenaż komorowy (drenaż zewnętrzny -30szt., dren komorowy silikonowy - 30szt., dren komorowy antybakteryjny - 5szt.,worek wymienny - 50szt., zestaw drenu komorowego - 10szt.) drenaż lędźwiowy (drenaż zewnętrzny - 30szt., dren lędźwiowy - 30szt., prowadnik drenu - 10szt., dren lędźwiowy antybakteryjny - 5szt.)

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 30 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 23 – 450,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 24 - akcesoria do neuronawigacji

Część nr: 24
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 24, pozycji 3: sfery lustrzane - 300 szt., igła biopsyjna - 50szt., markery rejestracyjne - 300szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 95 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 24 – 1.425,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 25 - stymulatory DBS

Część nr: 25
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 25, pozycji 11: stymulator - 10szt., elektroda - 10szt., łącznik - 10szt., programator pacjenta - 10szt., urządzenie mocujące elektrodę - 10szt., adapter do stymulatora - 10szt., elektrody do microrecordingu - 18szt., tuby do microrecordingu - 18szt., kabel do microrecordingu - 2szt. (użyczenie), kabel do stymulacji - 6szt., paszport - 6szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 340 080.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 25 – 5.101,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 26 - substytut opony

Część nr: 26
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 26, pozycji 9: substytut opony w rozmiarach: 12x14cm - 10szt., 6x14cm - 10szt., 8x9cm - 10szt., 6x8cm - 10szt., 5x6cm - 10szt., 4x10cm - 10szt., 4x5cm - 10szt., 2x10cm - 10szt., 1.5x3cm - 10szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 90 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 26 – 1.350,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 27 - klipsy do tętniaków i naczyniaków

Część nr: 27
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141120 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 27, pozycji 1: klipsy do tętniaków i naczyniaków typu Yasargil - 20szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 15 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 27 – 225,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 28 -zaciski tytanowe do mocowania płata kostnego

Część nr: 28
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141120 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 28, pozycji 2: zaciski ze stopu tytanowego- 400szt., zaciski plastikowe - 1000szt.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 230 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 28 – 3.450,00 zł;

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Pakiet 29 -zastawki

Część nr: 29
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141120 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
33183100 Implanty ortopedyczne
33184100 Implanty chirurgiczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL415 Miasto Poznań
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Apteka Zakładowa, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań

II.2.4)Opis zamówienia:

Pakiet 29, pozycji 16: zastawki do operacyjnego leczenia wodogłowia typu GAV - 20szt., zastawki do operacyjnego leczenia wodogłowia typu miniNAV - 50szt., zestaw zawierający zastawkę programowalną typu proGAV - 10szt., zawór antysyfonowy - 5szt., zestaw zawierający programowalny zawór antysyfonowy - 2 szt., łącznik prosty - 10szt., łącznik typu Y - 10szt., prowadnica do drenu dootrzewnego - 10szt., zbiornik do otworu trepanacyjnego - 10szt., łącznik typu "step down" - 1szt., dren dokomorowy - 10szt., dren dootrzewnowy - 10szt., telemetryczny czujnik ciśnienia - 1szt., zastawki do operacyjnego leczenia wodogłowia typu DualSwitch - 2szt., zbiornik Rickhama z odpływem- 10szt., zbiornik Rickhama bez odpływu- 60szt.,

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 335 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. Wadium w wysokości : 61.276,00 zł na całe postępowanie i na Pakiet 29 – 5.025,00 zł;

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Oddanie zamawiającemu w depozyt kompletnej "linii" sprzętu objętego zamówieniem w pakietach od 1 do 29 oraz użyczenie instrumentarium umożliwiającego implantację wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia systemów oraz ich usuwanie.

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 28/09/2022
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/12/2022
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 28/09/2022
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Siedziba Zamawiającego

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

Wrzesień 2023r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
23/08/2022