Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Numer referencyjny: WSM/DZP/381-7082/N/2017
II.1.2)Główny kod CPV33184100
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 26 pakietów (części).
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 1 082 000.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 1 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniego
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 1 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniego, zamawiane ilości: Płytki – 20 szt., śruby kostne – 100 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 35 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 2 – Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa z dostępu przedniego
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 2 – Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa z dostępu przedniego, zamawiane ilości: – 100 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 65 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 3 – Stabilizacja tylna kręgosłupa szyjnego
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 3 – Stabilizacja tylna kręgosłupa szyjnego, zamawiane ilości: system do stabilizacji szyjno-potylicznej – 4 zestawy; system do stabilizacji tylnej – 11 zestawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 49 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 4 – Stabilizacja odcinka piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z dostępu tylnego
Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 4 – Stabilizacja odcinka piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z dostępu tylnego, zamawiane ilości: śruby transpedikularne – 150 szt., haki laminarne – 10 szt., pręty – 22 szt., poprzeczki – 33 szt., pręt o długości 510mm – 22 szt., śruba kaniulowana – 25 szt., adapter do śrub kaniulowanych – 25 szt., nakrętki do śrub i haków – 160 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 130 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 5 – Stabilizacja odcinka piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa z dostępu tylnego
Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 5 – Stabilizacja odcinka piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa z dostępu tylnego, zamawiane ilości: śruby transpedikularne – 250 szt., haki laminarne – 30 szt., pręty – 70 szt., poprzeczki – 40 szt., nakrętki do śrub i haków – 280 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 175 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 6 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku piersiowym i lędźwiowym z dostępu przedniego
Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 6 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku piersiowym i lędźwiowym z dostępu przedniego, zamawiane ilości: 3 zestawy.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 18 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 7 – Stabilizacja międzykolczysta w odcinku lędźwiowym i lędźwiowo – krzyżowym kręgosłupa dynamiczna i sztywna
Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 7 – Stabilizacja międzykolczysta w odcinku lędźwiowym i lędźwiowo – krzyżowym kręgosłupa dynamiczna i sztywna, zamawiane ilości: 30 kompletów stabilizacji dynamicznej i 4 komplety stabilizacji sztywnej.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 76 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 8 – Implanty międzytrzonowe typu Plif
Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 8 – Implanty międzytrzonowe typu Plif, zamawiane ilości: klatka międzytrzonowa – 80szt., klatka lędźwiowa – 5 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 54 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 9 – System do złamań zęba obrotnika
Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 9 – System do złamań zęba obrotnika, zamawiane ilości: 4 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 2 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 10 – Zestaw do cementoplastyki (vertebloplastyki)
Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 10 – Zestaw do cementoplastyki (vertebloplastyki), zamawiane ilości: 8 kompletów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 18 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 11 – Substytut opony twardej
Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 11 – Substytut opony twardej, zamawiane ilości: 9 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 10 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 12 – Proteza kości czaszki typu Codubix
Część nr: 12
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 12 – Proteza kości czaszki typu Codubix, zamawiane ilości: 20 szt. (po 4 szt. dla każdego rozmiaru).
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 24 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 13 – Zestaw do kraniotomii
Część nr: 13
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 13 – Zestaw do kraniotomii, zamawiane ilości: zaciski do płata kostnego – 96 szt., zaciski do hemostazy – 5500 szt., stapler skórny – 10 op.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 23 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 14 – Cement kostny
Część nr: 14
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 14 – Cement kostny, zamawiane ilości: 6 op.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 4 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 15 – Zestaw do leczenia wodogłowia
Część nr: 15
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 15 – Zestaw do leczenia wodogłowia, zamawiane ilości: zastawki komorowo-otrzewnowe – 25 szt. zestawów, dreny 10 szt., łączniki 10 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 72 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 16 – Zastawka programowalna
Część nr: 16
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 16 – Zastawka programowalna, zamawiane ilości: 6 zestawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 30 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 17 – Drenaż komorowy zewnętrzny
Część nr: 17
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141642
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 17 – Drenaż komorowy zewnętrzny, zamawiane ilości: 30 zestawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 10 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 18 – Drenaż lędźwiowy
Część nr: 18
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141642
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 18 – Drenaż lędźwiowy, zamawiane ilości: 10 zestawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 4 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 19 – Zestawy drenów do systemu pomiaru Liquo Guard
Część nr: 19
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141642
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 19 – Zestawy drenów do systemu pomiaru Liquo Guard, zamawiane ilości: 18 zestawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 26 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 20 – Zestawy markerów jednorazowych
Część nr: 20
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33183000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 20 – Zestawy markerów jednorazowych, zamawiane ilości: 1260 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 64 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 21- Dren typ Cusa z kluczami do zmiany końcówek podczas zabiegu
Część nr: 21
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33141642
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 21- Dren typ Cusa z kluczami do zmiany końcówek podczas zabiegu, zamawiane ilości: dreny – 120 szt., klucze 12 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 62 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 22- Frez kraniotomu
Część nr: 22
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33183000
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 22- Frez kraniotomu, zamawiane ilości: 10 szt.,
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 4 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 23- Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniego
Część nr: 23
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 23- Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniego, zamawiane ilości: 20 szt.,
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 15 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 24- System do małoinwazyjnej przezskórnej stabilizacji kręgosłupa
Część nr: 24
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 24- System do małoinwazyjnej przezskórnej stabilizacji kręgosłupa, zamawiane ilości: 8 kompletów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 30 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 25- Stabilizacja w odcinku szyjnym kręgosłupa z dojścia przedniego
Część nr: 25
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 25- Stabilizacja w odcinku szyjnym kręgosłupa z dojścia przedniego, zamawiane ilości: 40 szt.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 25 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Pakiet nr 26- Substytut kości
Część nr: 26
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33184100
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL415
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
II.2.4)Opis zamówienia:
Pakiet nr 26 – Substytut kości, zamawiane ilości: 3 op.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 3 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe