Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweWielospecjalistyczny
Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szwajcarska 3
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań
Osoba do kontaktów: Anna Jackowiak
61-285 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618739293
E-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Faks: +48 618739305
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpital-strusia.poznan.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościZdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Dostawa środków kontrastowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Główne
miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Apteka Zakładowa Szpitala, ul. Szwajcarska 3,
61-285 Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków
kontrastowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.
Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach
wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej
specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są
szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia,
(załącznik nr 1 do SIWZ).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6
pakietów (części). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę
w/w asortymentu do Zamawiającego – do Magazynu Apteki Zakładowej
Szpitala przez Wykonawcę, własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie
transportem (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)Wartość: 1 407 572,10 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena oferty. Waga 95
2. Termin dostawy. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WSM/DZP/381-4867/N/2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 1 Część nr: 1 - Nazwa: Pakiet 1 – Środek cieniujący typu Iopramid, Gadobutrol i Gadopentate dimmeglumineV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:14.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaKonsorcjum: PGF Urtica Sp. z o.o., Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
ul. Krzemieniecka 120, ul. Zbąszyńska 3
54-613, 91-342 Wrocław, Łódź
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 770 200 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 740 466,90 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 2 Część nr: 2 - Nazwa: Pakiet 2 – Środek cieniujący o stężeniu 816 mg/ml typu Iomeprol 400V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:4.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaCentrala Farmaceutyczna Cefarm S.A.
ul. Jana Kazimierza 16
01-248 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 250 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 244 004,40 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 3 Część nr: 3 - Nazwa: Pakiet 3 – Środek cieniujący typu: Ioversol 350 i Ioversol 300V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:4.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAsclepios S.A.
ul. Hubska 44
50-502 Wrocław
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 164 800 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 169 614 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 4 Część nr: 4 - Nazwa: Pakiet 4 – Środek cieniujący w przedziale 652 – 678 mg/ml typu: Visipaque 320V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:4.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaKonsorcjum: PGF Urtica Sp. z o.o. z Polską Grupą Farmaceutyczną S.A.
ul. Krzemieniecka 120, ul. Zbąszyńska 3
54-613, 91-342 Wrocław, Łódź
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 66 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 67 198,68 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 5 Część nr: 5 - Nazwa: Pakiet 5 – Środek cieniujący o stężeniu 755 mg/ml -typu Omnipaque 350V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:4.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaKonsorcjum: PGF Urtica Sp. z o.o. z Polską Grupą Farmaceutyczną S.A.
ul. Krzemieniecka 120, ul. Zbąszyńska 3
54-613, 91-342 Wrocław, Łódź
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 190 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 174 996,72 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 6 Część nr: 6 - Nazwa: Pakiet 6 – Środek kontrastowy MultiHanceV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:4.8.2015
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaCentrala Farmaceutyczna Cefarm S.A.
ul. Jana Kazimierza 16
01-248 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 12 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 11 291,40 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 10 dni od dnia przesłania
informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:25.8.2015