Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Zamówienie public... - 163780-2013

Pomoc

Wyświetl widok skrócony Dodaj dokument do zakładek

18/05/2013    S96    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Poznań: Implanty chirurgiczne

2013/S 096-163780

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szwajcarska 3
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań
Osoba do kontaktów: Anna Jackowiak
61-285 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618739293
E-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Faks: +48 618739305

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpital-strusia.poznan.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 23 pakiety (części). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) Dostawę przedmiotu zamówienia do apteki zakładowej szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
b) Użyczenie zamawiającemu na czas trwania umowy kompletnego instrumentarium umożliwiającego implantacje wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia systemów oraz ich usuwanie, a także zapewnienie serwisowania narzędzi w trakcie trwania umowy i wymianę instrumentów uszkodzonych, w pakietach 1-10, 13,16. Po wygaśnięciu umowy zamawiający zwróci wykonawcy użyczone instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia.
c) Oddanie zamawiającemu w depozyt niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 3 dni, kompletnej „linii” implantów objętych zamówieniem w pakietach 1-10, do wykorzystania wg bieżących potrzeb Oddziału Neurochirurgii. „Linia” obejmuje pełen zestaw elementów poszczególnych systemów, z uwzględnieniem wszystkich oferowanych/wymaganych rozmiarów.
Zamawiający zapłaci za każdy element przedmiotu zamówienia zaimplantowany pacjentowi, na podstawie kopii raportów lub protokółów zużycia po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych.
Raporty/protokoły, które zamawiający przekaże wykonawcy, stanowić będą podstawę do wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu „linii” nie później niż w ciągu 48 godz. od daty otrzymania raportu/protokołu.
d) Dostawy asortymentu z pakietów 11-23 realizowane będą sukcesywnie, w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie zamawianym przez Aptekę Szpitalną Zamawiającego, w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamówienia składane będą za pośrednictwem faxu pod numerem wskazanym na formularzu ofertowym (w oświadczeniach Wykonawcy).
d) Przeszkolenie personelu medycznego Oddziału Neurochirurgii w zakresie implantacji wszczepów będących przedmiotem zamówienia.
e) Zapewnienie dostępności implantów o innych niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia wymiarach, dostosowanych do indywidualnych wymagań zamawiającego – realizowane na specjalne (dodatkowe) zamówienia.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 968 996 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa z dostepu przedniego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Stabilizacja tylna kręgosłupa szyjnego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Stabilizacja odcinka piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z dostepu tylnego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Stabilizacja odcinka piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa z dostepu tylnego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Stabilizacja kręgosłupa w odcinku piersiowym i lędźwiowym z dostepu przedniego
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7 - Stabilizacja międzykolczysta w odcinku lędźwiowym i lędźwiowo-krzyżowym kręgosłupa dynamiczna i sztywna
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Implanty międzytrzonowe typu Plif
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - System do złamań zęba obrotnika
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Zestaw do cementoplastyki (vertebloplastyki)
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - Substytut opony twardej
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - Proteza kości czaszki typu Codubix
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Zestaw do kraniotomii
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - Cement kostny
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - Zestawy do leczenia wodogłowia
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - Klipsy naczyniowe tytanowe neurochirurgiczne typu Yasargil
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - Zastawka programowalna
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - Drenaż komorowy zewnętrzny
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 - Drenaż lędźwiowy
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20 - Zestawy drenów do systemu pomiaru Liquo Guard
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21 - Zestaw markerów jednorazowych
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22 - Dreny typ Cusa z kluczami do zamykania końcówek podczas zabiegu
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23 - Frez kraniotomu
1)Krótki opis
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33184100, 33141120, 33183000, 33141642

3)Wielkość lub zakres
Dokładny opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10 468 PLN.
Wadium wnoszone jest tylko na pakiety, w których wykonawca przystąpi do postępowania. Dla poszczególnych pakietów wadium wynosi:
Pakiet 1 – 430 PLN,
Pakiet 2 – 713 PLN,
Pakiet 3 – 475 PLN,
Pakiet 4 – 1.252 PLN,
Pakiet 5 – 1.190 PLN,
Pakiet 6 – 220 PLN,
Pakiet 7 – 1 930 PLN,
Pakiet 8 – 270 PLN,
Pakiet 9 – 20 PLN,
Pakiet 10 – 238 PLN,
Pakiet 11 – 20 PLN,
Pakiet 12 – 195 PLN,
Pakiet 13 – 245 PLN,
Pakiet 14 – 81 PLN,
Pakiet 15 – 680 PLN,
Pakiet 16 – 372 PLN,
Pakiet 17 – 292 PLN,
Pakiet 18 – 97 PLN,
Pakiet 19 – 35 PLN,
Pakiet 20 – 280 PLN,
Pakiet 21 – 680 PLN,
Pakiet 22 – 713 PLN,
Pakiet 23 – 40 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: 1) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatów dopuszczających wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.5.2010r. o wyrobach medycznych) tj; certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne, do okazania na każde żądanie zamawiającego.
2) Próbki, opisy lub fotografie – odpowiednie materiały informacyjne i karty katalogowe producenta zawierające potwierdzenie opisu oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadając wiedzę i doświadczenie, dysponując odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdując się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie „spełnia/nie spełnia”, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.10 i 11 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
8) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń -zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie „spełnia/nie spełnia”, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie „spełnia/nie spełnia”, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
WSM/DZP/381-4459/N/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
27.6.2013 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 27.6.2013 - 11:00

Miejscowość:

Siedziba Zamawiającego Pok. 123, wejście D, I piętro, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwolawcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17.5.2013