Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweWielospecjalistyczny
Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szwajcarska 3
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań
Osoba do kontaktów: Anna Jackowiak
61-285 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618739293
E-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Faks: +48 618739305
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpital-strusia.poznan.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościZdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniuDostawa
implantów i sprzętu specjalistycznego na potrzeby Bloku Operacyjnego
Neurochirurgii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia
w Poznaniu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Główne
miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Apteka Szpitalna, ul. Szwajcarska 3, 61-285
Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupuPrzedmiotem
zamówienia jest dostawa implantów i sprzętu specjalistycznego na
potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii Wielospecjalistycznego
Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym, który
jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia
został podzielony na 23 pakiety (części).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a)
dostawę przedmiotu zamówienia do apteki zakładowej szpitala przy ul.
Szwajcarskiej 3 w Poznaniu transportem wykonawcy, na jego koszt i
ryzyko;
b) użyczenie zamawiającemu
na czas trwania umowy kompletnego instrumentarium umożliwiającego
implantacje wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia systemów oraz
ich usuwanie, a także zapewnienie serwisowania narzędzi w trakcie
trwania umowy i wymianę instrumentów uszkodzonych, w pakietach 1-10,
13,16. Po wygaśnięciu umowy zamawiający zwróci wykonawcy użyczone
instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego
zużycia;
c) oddanie zamawiającemu w
depozyt niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 3 dni,
kompletnej „linii” implantów objętych zamówieniem w pakietach 1-10, do
wykorzystania wg bieżących potrzeb Oddziału Neurochirurgii. „Linia”
obejmuje pełen zestaw elementów poszczególnych systemów, z
uwzględnieniem wszystkich oferowanych/wymaganych rozmiarów.
Zamawiający
zapłaci za każdy element przedmiotu zamówienia zaimplantowany
pacjentowi, na podstawie kopii raportów lub protokółów zużycia po
przeprowadzonych zabiegach operacyjnych.
Raporty/protokoły,
które zamawiający przekaże wykonawcy, stanowić będą podstawę do
wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu „linii”
nie później niż w ciągu 48 godz. od daty otrzymania raportu/protokołu;
d)
dostawy asortymentu z pakietów 11-23 realizowane będą sukcesywnie, w
trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie zamawianym przez
Aptekę Szpitalną Zamawiającego, w terminie wskazanym w ofercie, nie
dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zamówienia składane będą za pośrednictwem faxu pod numerem wskazanym na
formularzu ofertowym (w oświadczeniach Wykonawcy);
d) przeszkolenie personelu medycznego Oddziału Neurochirurgii w zakresie implantacji wszczepów będących przedmiotem zamówienia;
e)
zapewnienie dostępności implantów o innych niż wyszczególnione w opisie
przedmiotu zamówienia wymiarach, dostosowanych do indywidualnych
wymagań zamawiającego – realizowane na specjalne (dodatkowe) zamówienia.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)33184100, 33141120, 33183000, 33141642
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)Wartość: 1 025 092,15 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającąWSM/DZP/381-4459/N/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówieniaOgłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 96-163780 z dnia 18.5.2013
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Zamówienie nr: 1 Część nr: 1 - Nazwa: Pakiet nr 1 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku szyjnym z dostępu przedniegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaBiomet Polska sp. z o.o.
ul. Płowiecka 75
04-501 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 42 768 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 41 148 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 2 Część nr: 2 - Nazwa: Pakiet nr 2 – Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa z dostępu przedniegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 71 280 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 80 190 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 3 Część nr: 3 - Nazwa: Pakiet nr 3 – Stabilizacja tylna kręgosłupa szyjnegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaLfC sp. z o.o.
ul. Kożuchowska 41
65-364 Zielona Góra
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 47 520 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 47 520 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 4 Część nr: 4 - Nazwa: Pakiet nr 4 – Stabilizacja odcinka piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z dostępu tylnegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaBiomet Polska sp. z o.o.
ul. Płowiecka 75
04-501 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 125 182,80 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 121 392 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 5 Część nr: 5 - Nazwa: Pakiet nr 5 – Stabilizacja odcinka piersiowego i lędźwiowego kręgosłupa z dostępu tylnegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaStryker Polska sp. z o.o.
ul. Poleczki 35
02-822 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 118 972,80 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 125 388 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 6 Część nr: 6 - Nazwa: Pakiet nr 6 – Stabilizacja kręgosłupa w odcinku piersiowym i lędźwiowym z dostępu przedniegoV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaMedtronic Poland sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101
04-041 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 22 032 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 25 056 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 7 Część
nr: 7 - Nazwa: Pakiet nr 7 – Stabilizacja międzykolczysta w odcinku
lędźwiowym i lędźwiowo-krzyżowym kręgosłupa dynamiczna i sztywnaV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaParadigm Spine Polska sp. z o.o.
ul. Lwowska 2A/29
00-658 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 193 320 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 193 320 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 8 Część nr: 8 - Nazwa: Pakiet nr 8 – Implanty międzytrzonowe typu PlifV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 27 000 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 12 960 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 9 Część nr: 9 - Nazwa: Pakiet nr 9 – System do złamań zęba obrotnikaV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaMedtronic Poland sp. z o.o.
ul. Ostrobramska 101
04-041 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 890 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 890 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 10 Część nr: 10 - Nazwa: Pakiet nr 10 – Zestaw do cementoplastyki (vertebloplastyki)V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaStryker Polska sp. z o.o.
ul. Poleczki 35
02-822 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 23 760 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 24 840 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 12 Część nr: 12 - Nazwa: Pakiet nr 12 – Proteza kości czaszki typu CodubixV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaToruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 19 440 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 25 920 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 13 Część nr: 13 - Nazwa: Pakiet nr 13 – Zestaw do kraniotomiiV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 24 544,08 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 24 544,08 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 15 Część nr: 15 - Nazwa: Pakiet nr 15 – Zestawy do leczenia wodogłowiaV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 68 094 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 76 820,40 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 16 Część nr: 16 - Nazwa: Pakiet nr 16 – klipsy naczyniowe tytanowe neurochirurgiczne typu YasargilV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 37 260 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 30 412,80 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 17 Część nr: 17 - Nazwa: Pakiet nr 17 – Zastawka programowalnaV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 29 160 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 31 752 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 18 Część nr: 18 - Nazwa: Pakiet nr 18 – Drenaż komorowy zewnętrznyV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaIMC Impomed Centrum S.A.
ul. Skrzyneckiego 38
04-563 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 9 720 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 9 720 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 19 Część nr: 19 - Nazwa: Pakiet nr 19 – Drenaż lędźwiowyV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaIMC Impomed Centrum S.A.
ul. Skrzyneckiego 38
04-563 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 3 456 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 3 240 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 20 Część nr: 20 - Nazwa: Pakiet nr 20 – Zestawy drenów do systemu pomiaru Liquo GuardV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaIMC Impomed Centrum S.A.
ul. Skrzyneckiego 38
04-563 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 27 864 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 27 216 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 21 Część nr: 21 - Nazwa: Pakiet nr 21 – Zestaw markerów jednorazowychV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:19.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaIMC Impomed Centrum S.A.
ul. Skrzyneckiego 38
04-563 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 68 040 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 52 785,43 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 22 Część nr: 22 - Nazwa: Pakiet nr 22 – Dreny typ Cusa z kluczami do zmiany końcówek podczas zabieguV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaComef Aparatura Naukowo-Badawcza
ul. Rakowiecka 36/37
02-532 Warszawa
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 71 280 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 64 981,56 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Zamówienie nr: 23 Część nr: 23 - Nazwa: Pakiet nr 23 – Frez kraniotomuV.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:10.7.2013
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 1
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaAesculap Chifa sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14
64-300 Nowy Tomyśl
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 3 888 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 3 996 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwaPrzewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeKrajowa Izba Odwolawcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do
Prezesa Izby Odwoławczej w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji
o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:29.7.2013