Poznań: Dostawa systemu oczyszczania ran metodą
V.A.C.
Numer ogłoszenia: 351739 - 2010; data zamieszczenia:
08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314227 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu oczyszczania ran metodą V.A.C..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę w-w asortymentu do Zamawiającego - do Apteki szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 i Szkolnej 8 transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Miejsce dostawy każdorazowo zostanie określone w zamówieniu W każdym pakiecie opisano wymagania jakie winien spełniać przedmiot zamówienia, który musi być zgodny z opisem zawartym w formularzu ofertowym i tylko takie rodzaje są dopuszczalne; Zamawiający jako wiążący traktuje zapis jaki znajduje się przy każdym z pakietów. Wymaga się, by każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów, a także opakowanie zbiorcze były zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim. Na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym przedmiotu zamówienia winien być podany również numer serii i data ważności, przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 SYSTEM OCZYSZCZANIA RAN METODĄ V.A.C
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168224,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 176529,65
Oferta z najniższą ceną: 176529,65 / Oferta z najwyższą ceną: 176529,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 SYSTEM OCZYSZCZANIA RAN METODĄ V.A.C. - W ZESTAWACH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28037,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30694,00
Oferta z najniższą ceną: 30694,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30694,00
Waluta: PLN.