Poznań: Dostawa pieluchomajtek dla pacjentów
dorosłych
Numer ogłoszenia: 272668 - 2010; data zamieszczenia:
01.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209030 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek dla pacjentów dorosłych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek dla pacjentów dorosłych w asortymencie oraz zamawianej ilości wyszczególnionej na załączonym formularzu ofertowym, gdzie opisane są również podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pieluchomajtek do Zamawiającego - do magazynu Apteki Zakładowej szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 transportem zorganizowanym przez wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Zamawiający oczekuje pieluchomajtek wysokiej jakości, spełniających wszystkie funkcje, zgodnie z ich przeznaczeniem, zapewniających komfort pacjentom, nie powodujących podrażnień, odparzeń, odleżyn oraz ułatwiających obsługę pacjenta personelowi medycznemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pieluchomajtek dla pacjentów dorosłych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83520,00
Oferta z najniższą ceną: 83520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83520,00
Waluta: PLN.