1/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń UNIA EUROPEJSKA Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg Faks (352) 29 29-42670 E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE Oficjalna nazwa: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Adres pocztowy: ul. Szwajcarska 3 Miejscowość: Poznań Kod pocztowy: 61-285 Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych WSM im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań Tel.: 061 8739 - 293 Osoba do kontaktów: Anna Jackowiak E-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl Faks: 061 8779 - 517 Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy) Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.szpital-strusia.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego inny: proszę wypełnić załącznik A.I Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego inny: proszę wypełnić załącznik A.II Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego inny: proszę wypełnić załącznik A.III 2/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i IN.2a) cRzOyDńZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne Agencja/Urząd krajowy lub federalny Organ władzy regionalnej lub lokalnej Agencja/Urząd regionalny lub lokalny Podmiot prawa publicznego Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa Inne (proszę określić): Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak nie 3/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i SNEaKcCzJyAń II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług (Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu) a) Roboty budowlane b) Dostawy c) Usługi Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Wykonanie, za pomocą dowolnych środków, obiektu budowlanego, odpowiadającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą Kupno Dzierżawa Najem Leasing Połączenie powyższych form Kategoria usługi: nr (dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/ WE) Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Główne miejsce realizacji dostawy Główne miejsce świadczenia usług PL 415 Kod NUTS II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego Zawarcia umowy ramowej Utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Liczba LUB, jeżeli dotyczy,maksymalna liczba uczestników planowanej umowy ramowej Umowa ramowa z jednym wykonawcą Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat: Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli dotyczy; podać wyłącznie dane liczbowe): Szacunkowa wartość bez VAT: Waluta: LUB Zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):: 4/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i INI.1a.c5z) yKńrótki opis zamówienia lub zakupu(ów) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa cyfrowego angiografu rentgenowskiego dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu. Opis aparatu, wymagane parametry techniczne i użytkowe, wyposażenie oraz inne wymagania dot. przedmiotu zamówienia, zostały podane szczegółowo w części I formularza ofertowego; formularz ofertowy został załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowi jej integralną część. Do rozpatrzenia przyjęte zostaną wyłącznie oferty na aparaturę nową, wyprodukowaną w 2010 r., posiadającą certyfikaty, o których mowa w pkt. 1.2 oraz 4.4.1 SIWZ.Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać co najmniej cechy wymagane, opisane na formularzu ofertowym – oznaczone słowem „TAK”. Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do Zamawiającego transportem zorganizowanym przez Wykonawcę oraz jego dostarczenie do Pracowni Badań Serca i Naczyń – do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, 2) zainstalowanie aparatu w pomieszczeniach przystosowanych odpowiednio przez Zamawiającego, zgodnie z bezpłatnie przekazanymi przez Wykonawcę wytycznymi technicznymi, oraz jego uruchomienie i oddanie do użytkowania, 3) pełnozakresowe przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi angiografu i wykorzystania wszystkich jego funkcji, 4)dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, pełnej dokumentacji serwisowej oraz paszportów technicznych, 5) udzielenie co najmniej 36 – miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia 5/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i INI.1a.c6z) yWńspólny Słownik Zamówień (CPV) Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) Główny przedmiot 33111721 II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) tak nie II.1.8) Podział na części (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole): tylko jednej części jednej lub więcej części wszystkich części II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych tak nie II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy) Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): 3200000.00 Waluta: PLN LUB Zakres: między a Waluta: II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy) tak nie Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji: Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram odwołania się do tych opcji: w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) Liczba możliwych wznowień zamówienia (jeżeli dotyczy): lub Zakres: między a Jeżeli jest znany, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe kolejnych zamówień: w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Okres w miesiącach: lub dniach: 28 (od udzielenia zamówienia) LUB Rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) Zakończenie (dd/mm/rrrr) 6/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i SNEaKcCzJyAń III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy) Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 34.000- zł. (s łownie: trzydzieści cztery tysiące zł.) III.1.2) Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy) zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy) tak nie Jeżeli tak, opis szczególnych warunków Do rozpatrzenia przyjęte zostaną wyłącznie oferty złożone na urządzenie spełniające warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych i przepisy wykonawcze do tej ustawy) tj. posiadające certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokument równorzędny – zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, a także spełniający określone prawem warunki bezpieczeństwa. Wytwórca (producent) oferowanej aparatury winien posiadać odpowiedni certyfikat ISO. Na potwierdzenie spełnienia przez przedmiot oferty wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych producenta lub wydruków parametrów technicznych ze strony internetowej producenta zawierających potwierdzenie wymaganych parametrów technicznych. Katalogi lub materiały, informacyjne winny być w języku polskim i opisywać właściwości/parametry przedmiotu oferty. III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia; Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw aparatury medycznej odpowiadającej charakterowi zamówienia tj: cyfrowego angiografu rentgenowskiego z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA, w jednostkach służby zdrowia, o wartości netto nie niższej niż 3.200.000,- zł każda. 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 SIWZ Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty: 4.2.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4.1 SIWZ ,zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 4.2.2 Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i 4N.2a.c3z yWń przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4.2.4 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w punkcie 4.2.3 SIWZ dotyczącej tych podmiotów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie „spełnia/nie spełnia” , pod warunkiem, ze dokumenty te będą aktualne i kompletne. 4.3. Oświadczenia i dokumenty wymagane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 4.3.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4.3.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (UWAGA: Wykonawcy będący osobami fizycznymi są zobowiązani złożyć zamiast tego dokumentu oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy). 4.3.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.3.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.3.5 Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.3.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.3.7 Do postępowania mogą przystąpić podmioty występujące wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy Wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia. Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest spełnić warunki o których mowa w pkt. 4.1 oraz przedłożyć dokumenty na potwierdzenie spełniania tych warunków, z zastrzeżeniem pkt. 4.2.2 (wykonawcy składający ofertę wspólną mogą łącznie spełnić warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia). 4.3.8 Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4.3.9 Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w punktach 4.3.2, 4.3.3, 4.3.4, 4.3.5 i 4.3.6 SIWZ przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej regulują przepisy § 4 ust. 1-3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów do oferty należy załączyć dokumenty wymienione powyżej w punktach 4.3.2, 4.3.3, 4.3.4, 4.3.5 i 4.3.6 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 8/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w punkcie 4.2.3 SIWZ dotyczącej tych podmiotów. (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): III.2.3) Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy) tak nie Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej 9/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i INII.a3c) zSyPńECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu tak nie Jeżeli tak,odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi tak nie 10/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i SNEaKcCzJyAń IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta Ograniczona Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Negocjacyjna Kandydaci zostali już zakwalifikowani tak nie Jeżeli tak, należy podać w pkt VI.3) nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców Informacje Dodatkowe Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Dialog konkurencyjny IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Przewidywana liczba wykonawców LUB Przewidywana minimalna liczba a , jeżeli właściwe, maksymalna liczba Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub negocjowanych ofert tak nie 11/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i INV.a2c) zKyRńYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć odpowiednie pole(a)) Najniższa cena LUB Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z oczywistych przyczyn) kryteria określone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym Kryteria Waga 1. Cena 70 2. Ocena parametrów technicznych 30 3. 4. 5. Kryteria Waga 6. 7. 8. 9. 10. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy) IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy) WSM/DZP/381/3498/N/2010 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia tak nie Jeżeli tak, Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy Numer ogłoszenia w Dz.U.: z dnia (dd/mm/rrrr) Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem dynamicznego systemu zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego) Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: 19/05/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:00 Dokumenty odpłatne tak nie Jeżeli tak, Cena (podać wyłącznie dane liczbowe): Waluta: Warunki i sposób płatności: 12/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i INV.a3c.4z)y Tńermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 19/05/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli możliwe do określenia): (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego) Data: (dd/mm/rrrr) IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV inny: IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta) Do: (dd/mm/rrrr) LUB Okres w miesiącach: LUB dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 19/05/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00 Miejsce (jeżeli dotyczy): Dział Zamówień Publicznych WSM im. J. Strusiaw, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań pok. 123 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak nie 13/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i SNEaKcCzJyAń VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy) tak nie Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH tak nie Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy) VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych Adres pocztowy: Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Kraj: Polska Tel.: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy) Oficjalna nazwa: Adres pocztowy: Miejscowość: Kod pocztowy: Kraj: Tel.: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3) Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (KIO) 1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli informacja ta została przesłana w sposób określony w pkt. 5.3 SIWZ. 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 15.7 i 15.8 SIWZwnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem terminów określonych w art. 182 ust. 4 ustawy. 4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w 5.3 SIWZ. 14/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i VNIa.4c.3z)y Źńródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień P:ublicznych Adres pocztowy: Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-6786 Kraj: Polska Tel.: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: Data wysłania automatycznie się zaktualizuje, kiedy ogłoszenie zostanie wysłane do publikacji 15/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i ZNAaŁcĄzCyZńNIK A DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE I) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE Oficjalna nazwa: Adres pocztowy: Miejscowość: Kod pocztowy: Kraj: Punkt kontaktowy: Tel.: Osoba do kontaktów: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): II) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJE I DOKUMENTY DODATKOWE (W TYM DOKUMENTY DOTYCZĄCE DIALOGU KONKURENCYJNEGO I DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW) Oficjalna nazwa: Adres pocztowy: Miejscowość: Kod pocztowy: Kraj: Punkt kontaktowy: Tel.: Osoba do kontaktów: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): III) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oficjalna nazwa: Kancelaria Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia Adres pocztowy: ul. Szwajcarska 3 Miejscowość: Poznań Kod pocztowy: 61-285 Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Tel.: Osoba do kontaktów: E-mail: Faks: Adres internetowy (URL): 16/ 16 ENOTICES_zozsm - ID:2010-XXXXXX Formularz standardowy 2 — PL Dostawa cyfrowego angiografu entgenowskiego łącznie z wyposażeniem dodatkowym, do diagnostyki oraz wykonywania zabiegów PTCA dla potrzeb Pracowni Badań Serca i ZNAaŁcĄzCyZńNIK B (1) INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ nr NAZWA 1) KRÓTKI OPIS 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): Waluta: LUB Zakres: między a Waluta: 4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) LUB Rozpoczęcie (dd/mm/rrrr) Zakończenie (dd/mm/rrrr) 5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA