Przetarg nieograniczony na dostawę stymulatorów serca wraz z wyposażeniem oraz kardiowerterów z elektrodami dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 8/12
16/05/2009 S94 Wspólnoty Europejskie – Zamówienia na dostawy – Procedura otwarta
PL-Poznań: Stymulatory
2009/S 94-134968
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, Do wiadomości Elżbieta Prządka, PL-61-833 Poznań. Tel. +48 618585623. E-mail zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl. Faks +48 618585623.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.szpital-strusia.poznan.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa stymulatorów serca wraz z wyposażeniem oraz kardiowerterów z elektrodami dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 8/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto ul. Szkolna 8/12, 61-833 P o z n a ń.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa stymulatorów serca wraz z wyposażeniem oraz kardiowerterów z elektrodami dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 8/12 i został podzielony na 14 pakietów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33158210.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
1. Stymulatory jednojamowe zaawansowane SSIR; 2. Stymulatory dwujamowe zaawansowane DDDR; 3. Stymulatory dwujamowe DDDR dwusensorowe do stymulacji dwupunktowej; 4. Kardiowertery – defibrylatory jednojamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą, Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne, Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne; 5. Kardiowertery – defibrylatory dwujamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą (Bez elektrody przedsionkowej), Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne, Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne;
6. Kardiowertery – defibrylatory resynchronizujące BiV o rozszerzonych parametrach sterowania z zestawem elektrod, zestawem do wprowadzania elektrody lewokomorowej i kontrastowania (BEz elektrody przedsionkowej), Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne, Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne, Elektrody lewokomorowe pasywne; 7. Stymulatory jednojamowe podstawowe SSIR; 8. Stymulatory dwujamowe podstawowe DDDR; 9. Kardiowertery-defibrylatory serca jednojamowe 35J z elektrodą ICD, Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne ,
Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne; 10. Kardiowertery-defibrylatory serca dwujamowe 35J z kompletem elektrod,
Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne,
Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne; 11. Zestawy do wkłucia; 12. Elektrody do stymulatorów serca, Elektrody przedsionkowe sterydowe aktywne i pasywne, Elektrody komorowe sterydowe aktywne i pasywne; 13. Elektrody do czasowej stymulacji serca; 14. Elektrody do stymulatorów serca specjalne.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia).
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Stymulatory jednojamowe zaawansowane SSIR
1) KRÓTKI OPIS:
Stymulatory jednojamowe zaawansowane SSIR.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
100 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Stymulatory dwujamowe zaawansowane DDDR
1) KRÓTKI OPIS:
Stymulatory dwujamowe zaawansowane DDDR.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
100 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Stymulatory dwujamowe DDDR dwusensorowe do stymulacji dwupunktowej
1) KRÓTKI OPIS:
Stymulatory dwujamowe DDDR dwusensorowe do stymulacji dwupunktowej.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
50 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Kardiowertery – defibrylatory jednojamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą
1) KRÓTKI OPIS:
Kardiowertery – defibrylatory jednojamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą -80 szt.
1. Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 40 szt. 2. Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 40 szt.
Orientacyjna cena pakietu - 1 000 000 PLN.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Kardiowertery – defibrylatory dwujamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą (bez elektrody przedsionkowej)
1) KRÓTKI OPIS:
Kardiowertery – defibrylatory dwujamowe zaawansowane o rozszerzonych parametrach sterowania z elektrodą (bez elektrody przedsionkowej) - 10 szt.
1. Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 4 szt. 2. Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 6 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Kardiowertery – defibrylatory resynchronizujące biV o rozszerzonych parametrach sterowania z zestawem elektrod, zestawem do wprowadzania elektrody lewokomorowej i kontrastowania ( bez elektrody przedsionkowej)
1) KRÓTKI OPIS:
Kardiowertery – defibrylatory resynchronizujące BiV o rozszerzonych parametrach sterowania z zestawem elektrod, zestawem do wprowadzania elektrody lewokomorowej i kontrastowania (bez elektrody przedsionkowej) -10 szt.
1. Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 4 szt. 2. Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 6 szt.
3. Elektrody lewokomorowe pasywne - 10 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Stymulatory jednojamowe podstawowe SSIR
1) KRÓTKI OPIS:
Stymulatory jednojamowe podstawowe SSIR.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
50 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Stymulatory dwujamowe podstawowe DDDR
1) KRÓTKI OPIS:
Stymulatory dwujamowe podstawowe DDDR.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
50 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Kardiowertery-defibrylatory serca jednojamowE 35J z elektrodą ICD
1) KRÓTKI OPIS:
Kardiowertery-defibrylatory serca jednojamowe 35J z elektrodą ICD - 20 szt.
1. Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 10 szt.
2. Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 10 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Kardiowertery-defibrylatory serca dwujamowe 35J z kompletem elektrod
1) KRÓTKI OPIS:
Kardiowertery-defibrylatory serca dwujamowe 35J z kompletem elektrod - 20 szt.
1. Elektrody do ICD jednokoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 10 szt. 2. Elektrody do ICD dwukoilowe sterydowe: aktywne i pasywne - 10 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Zestawy do wkłucia
1) KRÓTKI OPIS:
Zestawy do wkłucia.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
300 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Elektrody do stymulatorów serca
1) KRÓTKI OPIS:
1. Elektrody przedsionkowe sterydowe aktywne i pasywne - 200 szt.
2. Elektrody komorowe sterydowe aktywne i pasywne - 200 szt.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
Podano w pkt. 1.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca
1) KRÓTKI OPIS:
Elektrody do czasowej stymulacji serca.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
150 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Elektrody do stymulatorów serca specjalne
1) KRÓTKI OPIS:
Elektrody do stymulatorów serca specjalne.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
33158210.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
25 szt.
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 14 205 PLN. Wadium wnoszone jest tylko na pakiety, w których wykonawca przystąpi do postępowania.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Finansowane ze środków własnych zamawiającego.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Podmioty występujące wspólnie.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Tak.
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.2 SIWZ:
1. Dokumenty (certyfikaty) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego sprzętu, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne – zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego.
2. Wykonawca winien dołączyć materiały informacyjne dot. oferowanego sprzętu.
3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty podmiotów występujących wspólnie - warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia winien spełniać przynajmniej jeden z podmiotów.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy:
— spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych,
— nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy.
2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:
2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2 i 2.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 2.5
2.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.8 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.9 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych.
2.10 Do postępowania mogą przystąpić wykonawcy występujący wspólnie. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
2.11 Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty.
2.12 Dowód wniesienia wadium.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Sprawozdanie finansowe w części t.j. bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu w części dot. bilansu oraz rachunku zysków i strat; w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. Wymienione dokumenty należy złożyć za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
2. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.2.3) Zdolność techniczna:
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: kryteria określone poniżej:
1. cena w pak. I - X. Waga: 70.
2. ocena parametrów technicznych i użytkowych. Waga: 30.
3. cena w pak. XI - XIV. Waga: 100.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
DZP/6647/N/2009.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2008/S 147-197718 z dnia 31.7.2008.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 15.6.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 30,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Przelewem na konto zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez zamawiającego i przesłanej wykonawcy wraz z SIWZ. Dokumenty można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej zamawiającego www.szpital-strusia.poznan.pl.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
16.6.2009 - 09:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 16.6.2009 - 12:00.
Miejsce: ZOZ Szpital im. J. Strusia w Poznaniu, przy ul. Szwajcarskiej 3, pok. 203.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do jego rozstrzygnięcia, jednocześnie przekazując kopię odwołania do zamawiającego.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
15.5.2009.