Przetarg nieograniczony na dostawę echokardiografu dla Oddziału Kardiologii Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań – Stare Miasto
Ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań
Sekcja Zamówień Publicznych tel./fax; 061/ 85 85 623
ogłasza:
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej równowartości 60.000 euro
NA DOSTAWĘ ECHOKARDIOIGRAFU
DLA DDZIAŁU KARDIOLOGII
SZPITALA IM. J. STRUSIA W POZNANIU
ADRES STRONY INTERNETOWEJ:
www.szpital-strusia.poznan.pl link: zamówienia publiczne; przetargi i ogłoszenia
e-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, formularz ofertowy, wzór umowy i inne dokumenty zamieszczone zostały jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.
Kolejne dokumenty związane z przedmiotowym przetargiem zamieszczane będą sukcesywnie w trakcie trwania postępowania, również jako załączniki do niniejszego ogłoszenia.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę echokardiografu najwyższej klasy, z dopplerem tkankowy i funkcją stress echo, w ilości 1 egzemplarz.
Oferty można składać tylko na całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych, ani też ofert wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin dostawy aparatu – nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy,
- przedłożą wymagane dokumenty, wyszczególnione w niniejszym ogłoszeniu
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych powyżej wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeśli wykonawca przystępujący do postępowania prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość jego oferty przewyższa dwukrotną wysokość kapitału zakładowego, do oferty tej należy dołączyć odpowiednie dokumenty wymagane w art. 230 kodeksu spółek handlowych (uchwała wspólników lub umowa spółki).
- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 .
- Odpowiednie dokumenty(certyfikaty), na podstawie których oferowany echokardiograf może być wykorzystywany przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, określonymi w pkt. 1.2 SIWZ (ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych i przepisy wykonawcze do tej ustawy) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków bezpieczeństwa, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Certyfikat ISO dla wytwórcy (producenta) oferowanego aparatu.
- Szczegółowe materiały informacyjne dot. oferowanego aparatu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Brak choćby jednego z dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 SIWZ (wymienionych powyżej) lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak pieczątki lub podpisu osoby upoważnionej, nie przetłumaczenie na język polski dokumentów złożonych w językach obcych), spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2.10, 4.2.11 i 4.2.12 SIWZ (wymienionych powyżej) spowoduje odrzucenie oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT:
cena oferty - 60 pkt. znaczenia w ocenie
ocena parametrów technicznych - 40 pkt. znaczenia w ocenie
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert do dnia 10.11.2006r. do godziny 09:00
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – w Kancelarii ZOZ, wejście J, I ptr., pok.nr 10.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.11.2006r. o godzinie 12:00, w Sekcji Zamówień Publicznych
Wejście J,I ptr.,pok. Nr 5.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ wynosi 30 dni ; bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
OGŁOSZENIE O NINIEJSZYM ZAMÓWIENIU PRZEKAZANE ZOSTAŁO PREZESOWI UZP
W DNIU 26.10.2006R.