Przetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro na dostawę wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu

Poznań: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 79756 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji i będący jej integralną częścią, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia, który podzielony został na na 15 pakietów (części). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę do Zamawiającego przez Wykonawcę, transportem własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego Szpitala..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych i jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednie świadectwa zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa - max na 3 miesiące, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności Zmiany, o których mowa w ww. punktach wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.134, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.239, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - WYROBY JEDNORAZOWE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - PIPETY AUTOMATYCZNE.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - WYROBY SZKLANE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - WYROBY SZKLANE I DROBNY SPRZĘT DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - KOŃCÓWKI DO PIPET DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - PIPETY AUTOMATYCZNE DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - STATYWY DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - WYROBY SZKLANE I SZKIEŁKA DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - POJEMNIK DO MOCZU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - SPRZĘT JEDNORAZOWY DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - STAZY JEDNORAZOWE DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - POJEMNIKI DO KAŁU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI ENDOSKOPII.



ZAŁĄCZNIKI

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2015-04-09 12:47)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy (2015-04-09 12:47)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (2015-04-09 12:48)
  • Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ- oświadczenie z art. 22 i 24 (2015-04-09 12:48)
  • Załączniki nr 5 do SIWZ - Grupa kapitałowa (2015-04-09 12:48)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Druk zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie (2015-04-09 12:49)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ (2015-04-14 14:07)
  • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 15.04.2015r. (2015-04-15 11:17)
  • Zmiana do SIWZ (2015-04-15 11:17)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (2015-04-30 13:48)
  • Informacja z otwarcia ofert (2015-04-30 13:48)
  • Streszczenie oceny ofert - łączna punk (2015-04-30 13:48)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (2015-06-09 10:36)