DI-381105/2015-Sprzedaż ruchomości-agregatu prądotwórczego
DI-381105 /2015
Poznań, dnia 19.01.2015r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU OFERTOWYM NA SPRZEDAŻ RUCHOMOŚCI -AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. J. Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. J. Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą
w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3 ogłasza przetarg na sprzedaż agregatu prądotwórczego z ul. Szkolnej
1.2. Przetarg ogłoszony został na podstawie Uchwały nr XIX/248/VI/2011 Rady Miasta Poznania z dnia 18 października 2011r. w sprawie określenia zasad zbywania, oddania w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczanie aktywów trwałych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których funkcję organu założycielskiego sprawuje Miasto Poznań oraz na podstawie Zarządzenia Nr 801/2014/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 23 grudnia 2014 r.
1.3. Przetarg ogłoszony został zgodnie z Regulaminem Przeprowadzania Procedury Przetargowej sprzedaży ruchomości w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim
im. J. Strusia wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Nr 33/2013 z dnia 16 maja 2013r. zamieszczonym na stronie internetowej ZOZ-u.
1.4. Agregat będący przedmiotem przetargu można obejrzeć w dni robocze od 8.00 do 13.30 po ustaleniu terminu z Panem Andrzejem Iwińskim - Kierownikiem Działu Techniczno – Eksploatacyjnego.
1.5. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia), w zamkniętej kopercie, opatrzonej pieczątką oferenta, z napisem:
1.6. „Przetarg ofertowy na sprzedaż ruchomości – agregatu prądotwórczego z ul. Szkolnej w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. J. Strusia z ZOL SP ZOZ przy ul. Szwajcarskiej 3
1.7. Oferta, pod rygorem odrzucenia, winna zawierać wszystkie wymagane informacje
i oświadczenia, wskazane na formularzu ofertowym:
imię i nazwisko,
dokładny adres i telefon kontaktowy,
PESEL i NIP - w przypadku osoby fizycznej,
nazwa firmy i adres siedziby, telefon / fax, NIP i REGON.
1.8. Wszelkie prace demontażowe po stronie oferenta.
1.9. Ofertę podpisują osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.
1.10.Umowa zostanie podpisana po uprawomocnieniu się przetargu.
Wszelkie inne informacje zawarte są w Regulaminie, o którym mowa w pkt. 1.3.
2. OPIS PRZEDMIOTU PRZETARGU I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem przetargu jest agregat prądotwórczy wykazany w załączniku Nr 2
do ww. Ogłoszenia.
2.2 Kryterium wyboru oferenta jest cena brutto agregatu. Minimalna cena sprzedaży wynosi 50 000,00 zł
2.3 Oferent oświadcza, że stan techniczny agregatu będącego przedmiotem sprzedaży jest mu znany i nie zgłasza co do niego żadnych zastrzeżeń.
3. SKŁADANIE OFERT
3.1 Oferty należy składać w Biurze Podawczym WSM im. J. Strusia z ZOL SP ZOZ przy ul. Szwajcarskiej 3 (budynek D, piętro II, pok. nr 239) w terminie do 09.02.2015 r do godziny 14:30.
3.2 Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
3.3 Przetarg jest ważny jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
4. OTWARCIE OFERT
4.1 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.02.2015r. o godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji budynek 14
4.2 Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert.
4.3 Podczas otwarcia ofert do publicznej wiadomości podane zostaną następujące informacje:
Dane oferentów
Informacje o cenie ofert
5. ODRZUCONE ZOSTANĄ OFERTY:
Oferta niezgodna z ogłoszeniem o przetargu, regulaminem przeprowadzania procedury przetargowej albo przepisami prawa, a także złożona po terminie określonym w pkt. 3.1. podlega odrzuceniu.
6. Sprzedający dokona wyboru oferty zawierającej najwyższą cenę za sprzedawany agregat
7. Strony zawrą umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do ogłoszenia ofertowego.
8. Wszyscy uczestnicy przetargu otrzymują pisemne zawiadomienie o jego rozstrzygnięciu.
9. Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny bądź przedłużenia terminów podanych w niniejszym ogłoszeniu, a także – przed terminem składania ofert – modyfikacji treści materiałów przetargowych.
Poznań, 19.01.2015 r.
Z-CA DYREKTORA
ds. Ekonomiczno-Administracyjnyc
mgr Jan Sawicz
ZAŁĄCZNIKI