Przetarg nieograniczony poniżej 207.000 EURO na dostawę sprzętu sterylnego do wykonywania zabiegów w Pracowni Angiografii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.szpital-strusia.poznan.pl
________________________________________
Poznań: Dostawa sprzętu sterylnego do wykonywania zabiegów w Pracowni Angiografii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 224589 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sterylnego do wykonywania zabiegów w Pracowni Angiografii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sterylnego do wykonywania zabiegów w Pracowni Angiografii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Zamawiający oczekuje sprzętu wysokiej jakości, niezawodnego, spełniającego wszystkie funkcje, zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniającego bezpieczeństwo pacjentom oraz komfort pracy personelowi medycznemu. Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać co najmniej cechy wymagane, opisane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pakiety (części): PAKIET 1 - PROWADNIKI HYDROFILNE PAKIET 2 - PROWADNIKI STANDARDOWE PAKIET 3 - CEWNIKI DIAGNOSTYCZNE PAKIET 4 - CEWNIKI BALONOWE PAKIET 5 - ZESTAW DO DRENAŻU DRÓG ŻÓŁCIOWYCH PAKIET 6 - SPRZĘT DO PROTEZOWANIA DRÓG ŻÓŁCIOWYCH PAKIET 7 - MATERIAŁ EMBOLIZACYJNY PAKIET 8 - SPIRALE EMBOLIZACYJNE PAKIET 9 - CEWNIK BALONOWY DO EMBOLIZACJI ŻYLAKÓW POWRÓZKA PAKIET 10- SPRZĘT DO DRENAŻU PRZEZSKÓRNEGO PAKIET 11- KOSZULKI INTERWENCYJNE 90cm PAKIET 12- KOSZULKI INTERWENCYJNE 45-65cm PAKIET 13- KOSZULKI DIAGNOSTYCZNE PAKIET 14- MIKROCEWNIKI I MIKROPROWADNIKI OBWODOWE PAKIET 15- ZESTAW DO ZAMYKANIA TĘTNICY UDOWEJ PO NAKŁUCIU.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej). 2) Próbki, opisy lub fotografie tj; a) opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, itp.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, ich zgodność z opisem w formularzu ofertowym, dla oferowanego asortymentu - zgodnie z zapisem w pkt. III.5 SIWZ b) próbki (wzory) oferowanego asortymentu zgodnie z zapisem w pkt. III.5 SIWZ Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach i próbkach (wzorach) należy wyraźnie - zaznaczyć, którego pakietu oraz pozycji w danym pakiecie dokument oraz próbka (wzór) dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2 przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, pok.134, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu, pok.239, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki hydrofilne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki standardowe.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki diagnostyczne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu dróg żółciowych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.25-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do protezowania dróg żółciowych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał embolizacyjny.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirale embolizacyjne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik balonowy do embolizacji żylaków powrózka.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do drenażu przezskórnego.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki interwencyjne 90cm.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki interwencyjne 45-65cm.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki diagnostyczne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrocewniki i mikroprowadniki obwodowe.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zamykania tętnicy udowej po nakłuciu.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
• 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o 1. Cena - 65
o 2. Ocena parametrów technicznych i użytkowych - 30
o 3. Termin dostawy - 5
ZAŁĄCZNIKI