Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 EURO na dostawę wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.szpital-strusia.poznan.pl
________________________________________
Poznań: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 41905 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości znajdują się na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakietów (części). PAKIET 1 - WYROBY JEDNORAZOWE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH PAKIET 2 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI ENDOSKOPII PAKIET 3 - PIPETY AUTOMATYCZNE PAKIET 4 - SPRZĘT DOZUJĄCY I KOŃCÓWKI PAKIET 5 - WYROBY SZKLANE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH PAKIET 6 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII PAKIET 7 - KOŃCÓWKI DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO PAKIET 8 - SPRZĘT JEDNORAZOWY DO ANALIZATORA RKZ COBAS B 121 PAKIET 9 - SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I SZKIEŁKA PAKIET 10 - POJEMNIKI DO MOCZU PAKIET 11- SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH PAKIET 12- SPRZĘT JEDNORAZOWY DO ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO MIURA 200 PAKIET 13- SPRZĘT JEDNORAZOWY DO ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO ARCHITEKT I 2000 PAKIET 14- POJEMNIKI DO KAŁU.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia- pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia- pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia- pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia- pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia nie spełnia- pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Certyfikaty dopuszczające wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj; certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne zgodne z wymogami w/w ustawy. Jeśli produkty nie są zakwalifikowane, jako wyroby medyczne- dołączyć stosowne oświadczenie. W/w dokumenty należy złożyć wraz z ofertą oraz dostarczyć przy pierwszej dostawie w wersji papierowej. 2) Próbki opisy lub fotografie tj: a) Materiały informacyjne (ulotki, karty katalogowe) opisujące właściwości oferowanego asortymentu oraz potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 3) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 4) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.134, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.239, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe i sprzęt do badań laboratoryjnych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.25.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe dla pracowni endoskopii.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety automatyczne.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt dozujący i końcówki.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby szklane i sprzęt do badań laboratoryjnych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jednorazowe dla pracowni bakteriologii.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki dla laboratorium oddziału zakaznego.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy do analizatora rkz cobas b 121.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do badań laboratoryjnych i szkiełka.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do moczu.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do badań laboratoryjnych.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy do analizatora biochemicznego miura 200.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy do analizatora immunochemicznego architekt i 2000.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do kału.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI