Przetarg nieograniczony ponizej 200.000 euro na dostawę materiałów szewnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu (powtórzenie)
Poznań: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu (powtórzenie)
Numer ogłoszenia: 87733 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu (powtórzenie).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów szewnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu (powtórzenie). Przedmiotem zamówienia są materiały szewne, wysokiej jakości, spełniające wszystkie wymagane warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia na formularzu ofertowym oraz w pełni spełniające wszystkie wymagania funkcjonalne, właściwe dla tych wyrobów, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 pakietów (części)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca winien dołączyć do oferty materiały informacyjne (katalogi, foldery) dot. oferowanego przedmiotu oferty potwierdzające parametry wymagane i oferowane.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 3) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 4) jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności 2. Zmiany, o których mowa w ww. punkcie wymagają zgody obu stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, I piętro, pok. 134..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pok. 239..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZEW MONOFILAMENTOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW MONOFILAMENTOWY - 500 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZEW TYPU GORE - TEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZEW TYPU GORE - TEX - 50 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SILIKONOWE TAŚMY DO ZACISKANIA NACZYŃ WIEŃCOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SILIKONOWE TAŚMY DO ZACISKANIA NACZYŃ WIEŃCOWYCH - 200 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SWY PLECIONE WCHŁANIALNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SWY PLECIONE WCHŁANIALNE - 80 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nici syntetyczne plecione niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici syntetyczne plecione niewchłanialne - 200 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szwy chirurgiczne niewchłanialne naturalne, plecione, jedwabne ( dla okulistyki ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne niewchłanialne naturalne, plecione, jedwabne ( dla okulistyki ) - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szwy chirurgiczne syntetyczne niewchłanialne jednowłókninowe poliamidowe lub polipropylenowe ( dla okulistyki ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne niewchłanialne jednowłókninowe poliamidowe lub polipropylenowe ( dla okulistyki ) - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szwy chirurgiczne syntetyczne wchłaniane plecione z kwasu poliglikolowego, okres wchłaniania 60 - 90 dni ( dla okulistyki ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy chirurgiczne syntetyczne wchłaniane plecione z kwasu poliglikolowego, okres wchłaniania 60 - 90 dni ( dla okulistyki ) - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szwy syntetyczne, szybkowchłanialne plecione powlekane z poliglaktyny - okres podtrzymania tkankowego 10-14dni ( 50% po 5 dniach, 0% po 10-14dniach ) i okresie wchłaniania 40-42 dn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne, szybkowchłanialne plecione powlekane z poliglaktyny - okres podtrzymania tkankowego 10-14dni ( 50% po 5 dniach, 0% po 10-14dniach ) i okresie wchłaniania 40-42 dn - 20 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: