Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na dostawę sprzętu do operacji zastawek serca dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Poznań: Dostawa sprzętu do operacji zastawek serca dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 78845 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do operacji zastawek serca dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do operacji zastawek serca dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu. Przedmiotem zamówienia jest sprzęt wysokiej jakości spełniający wymagane warunki dla tego sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 pakietów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty, w systemie spełnia-nie spełnia, pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt. 3.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowe materiały informacyjne dot. oferowanego sprzętu (np. katalogi, ulotki, prospekty), potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymaganych i oferowanych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) zamiany asortymentu objętego zawartą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 3) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 4) jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności. 2. Zmiany, o których mowa w ww. punkcie wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, I piętro, pok. 134.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pok. 239.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZASTAWKI BIOLOGICZNE MITRALNE STENTOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKI BIOLOGICZNE MITRALNE STENTOWE - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZASTAWKI MECHANICZNE, MITRALNE , DWUPŁATKOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKI MECHANICZNE, MITRALNE , DWUPŁATKOWE - 35 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZASTAWKI AORTALNE BIOLOGICZNE STENTOWE O PODWYŻSZONYM STANDARDZIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKI AORTALNE BIOLOGICZNE STENTOWE O PODWYŻSZONYM STANDARDZIE - 39 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZASTAWKI BIOLOGICZNE AORTALNE NORMALNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKI BIOLOGICZNE AORTALNE NORMALNE - 35 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZASTAWKI MECHANICZNE, AORTALNE DWUPŁATKOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASTAWKI MECHANICZNE, AORTALNE DWUPŁATKOWE - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PROTEZY AORTY WSTĘPUJĄCEJ Z ZASTAWKĄ MECHANICZNĄ DWUPŁATKOWĄ (KONDUITY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY AORTY WSTĘPUJĄCEJ Z ZASTAWKĄ MECHANICZNĄ DWUPŁATKOWĄ (KONDUITY) - 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE BEZ ZASTAWKI WYSYCONE SREBREM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE BEZ ZASTAWKI WYSYCONE SREBREM - 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE BEZ ZASTAWKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE BEZ ZASTAWKI - 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE ROZWIDLONE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY NACZYNIOWE ROZWIDLONE - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PIERŚCIENIE DO PLASTYK ZASTAWEK MITRALNYCH ZAMKNIĘTE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DO PLASTYK ZASTAWEK MITRALNYCH ZAMKNIĘTE - 29 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PIERŚCIENIE DO PLASTYK ZASTAWEK TRÓJDZIELNYCH PÓŁOTWARTE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DO PLASTYK ZASTAWEK TRÓJDZIELNYCH PÓŁOTWARTE - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŁATY DO ASD , VSD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁATY DO ASD , VSD - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - ŁATY FILCOWE TEFLONOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 13 - ŁATY FILCOWE TEFLONOWE - 1.138 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: MEMBRANA OSIERDZIOWA TYPU GORE - TEX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MEMBRANA OSIERDZIOWA TYPU GORE - TEX - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ELEKTRODY NASIERDZIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY NASIERDZOWE JEDNOBIEGUNOWE - 700 szt. ELEKTRODY NASIERDZOWE DWUBIEGUNOWE - 200 szt. ELEKTRODY NASIERDZOWE CZTEROBIEGUNOWE - 25 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - ELEKTRODA NASIERDZOWA BEZSZWOWA DWUBIEGUNOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 16 - ELEKTRODA NASIERDZOWA BEZSZWOWA DWUBIEGUNOWA - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PROTEZY REKONSTRUKCJI ŁUKU AORTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTEZY REKONSTRUKCJI ŁUKU AORTY - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: