Dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań koagulologicznych oraz odczynników do analizatora STA COMPACT dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu

Poznań: Dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań koagulologicznych oraz odczynników do analizatora STA COMPACT dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu Numer ogłoszenia: 186535 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517. * Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań koagulologicznych oraz odczynników do analizatora STA COMPACT dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawę odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań koagulologicznych oraz odczynników do analizatora STA COMPACT dla potrzeb Pracowni Diagnostycznych Laboratoryjnych Szpitali: przy ul. Szkolnej 8/12 oraz Szwajcarskiej 3 Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. Zamawiany asortyment, jego ilości oraz opis wymaganych cech zostały szczegółowo opisane na załączonych do SIWZ formularzach ofertowych, stanowiących jego integralną część. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. PAKIET 1 - asortyment dla szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 A/ 1/ Dostawa odczynników; 2/ Dostawa kalibratorów i materiałów kontrolnych; 3/ Dostawa materiałów eksploatacyjnych; B/ 1/ Oddanie zamawiającemu w dzierżawę analizatora do badań koagulologicznych; PAKIET 2 - asortyment dla szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 - A/ 1/ Dostawa odczynników; 2/ Dostawa kalibratorów i materiałów kontrolnych w ilościach wystarczających na wykonywaną ilość oznaczeń. KONTROLE wykonywane są codziennie na 2 poziomach; 3/ Dostawa materiałów eksploatacyjnych w ilościach wystarczających na wykonywaną ilość oznaczeń; B/ 1/ Oddanie zamawiającemu w dzierżawę analizatora do badań koagulologicznych; PAKIET 3 - asortyment dla szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 - 1/ Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora STA Compact. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW * III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia/nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. * III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia/nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. * III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia/nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. * III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia/nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. * III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty w systemie spełnia/nie spełnia pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY * III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: * III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy o aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. * III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert o nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert * III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: * próbki, opisy lub fotografie * zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym * inne dokumenty 1. Karty charakterystyki substancji szkodliwych (16-sto punktowa), wystawione dla każdego odczynnika (preparatu) odrębnie. 2. Katalogi (materiały informacyjne) w języku polskim, opisujące szczegółowo właściwości oferowanych zestawów odczynnikowych jak i analizatorów. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) zamiany asortymentu objętego zawartą umową, w której występuje więcej niż jedna pozycja, albo zamiany ilości sprzętu w poszczególnych rozmiarach albo asortymentu, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 3) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa, 4) w innych przypadkach, jeśli zamawiający uzna, że zmiany te są korzystne z punktu widzenia jego interesu gospodarczego. albo zmiana wynika z przyczyn leżących po jego stronie, których w chwili podpisywania umowy nie można było przewidzieć. 2. Zmiany, o których mowa w ww. punkcie wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, I piętro, pok. 134.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pok. 239.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ASORTYMENT DLA SZPITALA PRZY UL. SZKOLNEJ 8/12. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A/ 1/ Dostawa odczynników 2/ Dostawa kalibratorów i materiałów kontrolnych 3/ Dostawa materiałów eksploatacyjnych B/ 1/ Oddanie zamawiającemu w dzierżawę analizatora do badań koagulologicznych. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. * 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: o 1. Cena - 60 o 2. cena dzierżawy aparatury mies. - 40 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ASORTYMENT DLA SZPITALA PRZY UL. Szwajcarskiej 3. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A/ 1/ Dostawa odczynników : 2/ Dostawa kalibratorów i materiałów kontrolnych w ilościach wystarczających na wykonywaną ilość oznaczeń KONTROLE wykonywane są codziennie na 2 poziomach. 3/ Dostawa materiałów eksploatacyjnych w ilościach wystarczających na wykonywaną ilość oznaczeń. B/ 1/ Oddanie zamawiającemu w dzierżawę analizatora do badań koagulologicznych. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. * 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: o 1. Cena - 60 o 2. cena dzierżawy aparatury mies. - 40 CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ASORTYMENT DLA SZPITALA PRZY UL. Szwajcarskiej 3. * 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1./ Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora STA Compact. * 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0. * 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. * 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ZAŁĄCZNIKI

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (2011-07-07 12:49)
  • FORMULARZ OFERTOWY SZKOLNA PAKIET 1 (2011-07-07 12:49)
  • FORMULARZ OFERTOWY PAKIET 2 (2011-07-07 12:50)
  • FORMULARZ OFERTOWY PAKIET 3 (2011-07-07 12:50)
  • Wzór umowy (2011-07-07 12:50)
  • Załączniki do SIWZ - oświadczenia z art 22 i 24 (2011-07-07 12:51)
  • Załącznik do SIWZ - druk zastrzeżen ia informacji zawartych w ofercie (2011-07-07 12:51)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ (2011-07-12 12:50)
  • OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (2011-07-21 08:58)
  • Załącznik nr 1 do ogłoszenia ZBIORCZE ZESTAWIENIE OFERT (2011-07-21 09:00)
  • Załącznik nr 2 do ogłoszenia STRESZCZENIE OCENY I POROWNANIA ZŁOŻONYCH OFERT (2011-07-21 09:00)
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA (2011-08-16 11:52)