Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu endoskopowego wielorazowego i jednorazowego użytku dla potrzeb Centralnej Pracowni Endoskopii Klinicznej Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3

Poznań: Dostawa sprzętu endoskopowego wielorazowego i jednorazowego użytku dla potrzeb Centralnej Pracowni Endoskopii Klinicznej Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3
Numer ogłoszenia: 81254 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego wielorazowego i jednorazowego użytku dla potrzeb Centralnej Pracowni Endoskopii Klinicznej Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu endoskopowego wielorazowego i jednorazowego użytku dla potrzeb Centralnej Pracowni Endoskopii Klinicznej Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery pakiety.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę asortymentu do Magazynu Głównego przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, transportem zorganizowanym przez wykonawcę na jego koszt i ryzyko..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.92.00-4, 33.14.12.00-2, 33.16.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zamiany asortymentu objętego umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości umowy, 2. jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 3. przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową,4. jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia- w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok. 134, I ptr..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia, ul. Szwajcarska 3, pok. 239, II ptr...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kosze do usuwania złogów żółciowych.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papilotomy wielorazowe do papilotomii i ERCP.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pętle do kolonoskopii wielorazowego użytku.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewnik wielorazowy do dróg zółciowych i trzustkowych.


ZAŁĄCZNIKI

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (2010-03-23 10:20)
  • Formularz ofertowy (2010-03-23 10:20)
  • Wzór umowy (2010-03-23 10:21)
  • Wzór zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (2010-03-23 10:21)
  • Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ (2010-03-29 09:24)
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (2010-04-06 13:27)
  • ZP-12 zbiorcze zestawienie ofert (2010-04-06 13:28)
  • ZP-21 streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (2010-04-06 13:28)
  • Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (2010-04-19 12:33)